lindahong Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Vi har ikke barn enda, men planlegger jo og tenker mye på navn! For moro skyld; hvilket jentenavn liker dere best? Guttenavn har vi allerede bestemt, hvis vi får barn. Det er mange navneeksperter her på BiM, så hvis noen vil rangere, blir jeg glad ) På forhånd takk! Filippa Ella Julie Milla Juliette (uttales som Henriette) Sofie Mia, Mie Henrikke Stella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg er absolutt ingen navneekspert, det er sikkert! Men jeg synes det er utrolig moro med navn, så jeg rangerer gjerne! Juliette - veldig fint!! Filippa - også fint! Stella - Stella er et veldig søtt navn! Mia, Mie - Mia er fint, har en venninne som heter det:) Mie synes jeg nesten er litt tungt og vanskelig å si, enda så kort det er... Sofie - helt greit navn. Jeg synes det er finere når man skriver Sophie da, men... Julie - litt vanlig og kjedelig synes jeg... Henrikke - likte ikke spesielt godt. Ella - har aldri syntes at dette er noe fint navn! sorry... Milla - har litt dårlige assosiasjoner til dette navnet, så derfor liker jeg det ikke noe særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Mie Ella Stella Julie Mia Sofie Filippa Henrikke Milla Juliette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 Henrikke - kjeempe fint =) Mie Mia Sofie Julie Juliette Milla Filippa Ella Stella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #5 Del Skrevet 5. september 2006 1) Ella 2) Milla 3) Mie 4) Filippa 5) Henrikke 6) Stella 7) Mia 8) Sofie 9) Julie 10) Juliette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå