Gå til innhold

Har alle her inne tidlig UL?


Mams til Ronja har fått Aurora

Anbefalte innlegg

Syns det er så mange som har tidlig UL her inne. Føler nesten at det er alle, bortsett fra meg. Hvorfor har dere det? Ikke meningen å være frekk eller noe sånn.Men lurer fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske enkelt fordi jeg er nysgjerrig :)

Dette er første gang for meg/oss, så vi har egentlig ingen annen grunn enn at vi vil kikke og se at alt er bra før vi tør å fortelle det bort. Samt å få vite hvis det evt. er to, jeg ligger an sånn arvemessig til å få tvillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke tidlig ul... har fått time 3 nov så er jo en evighet til;) Men gleder meg til den timen, d er iallefall sikkert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha det fordi jeg vil vite om alt er bra der inne. Etter både SA`er og en MA, syns jeg det er ok å se at hjertet (forhåpentligvis)slår......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle har ikke tidlig UL, men vi som har hatt det liker sikkert å skrive om det:-)

 

Selv fikk jeg UL på dagen (uke 10) etter voldsom blødning. Ny UL på vanlig svangerskapskontroll i uke 11, for å se at det fortsatt stod bra til. Sannsynligvis blir det enda en UL neste uke hos spesialist... (fikk vite at den første blødningen skyldtes blodpropp i livmoren, og trenger dessverre litt ekstra oppfølging.)

 

Tror det er sånn for de fleste som har tatt UL her; en får tidlig UL for å sjekke at alt er i orden etter blødning, eller en får litt ekstra oppfølging etter å ha mistet en eller flere ganger før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en sa i begynnelsen av juli, og har visst klart å bli gravid igjen rett etterpå. Så har ikke helt kontroll over hvor langt jeg er på vei, + at jeg har lyst på en sjekk av spiren med tanke på hva som skjedde forrige gang...

Jeg hadde også tidlig ul i mitt første svangerskap (har et barn), pga småblødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...