Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Syns det er så mange som har tidlig UL her inne. Føler nesten at det er alle, bortsett fra meg. Hvorfor har dere det? Ikke meningen å være frekk eller noe sånn.Men lurer fælt.
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Ganske enkelt fordi jeg er nysgjerrig Dette er første gang for meg/oss, så vi har egentlig ingen annen grunn enn at vi vil kikke og se at alt er bra før vi tør å fortelle det bort. Samt å få vite hvis det evt. er to, jeg ligger an sånn arvemessig til å få tvillinger
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jeg skal ha når jeg er rundt 7 uker pga en tidligere SA + at jeg har lavt stoffskifte.
snartmammapåny Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Vi har ikke tidlig ul... har fått time 3 nov så er jo en evighet til;) Men gleder meg til den timen, d er iallefall sikkert;)
Go`mamma`n... Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Jeg skal ha det fordi jeg vil vite om alt er bra der inne. Etter både SA`er og en MA, syns jeg det er ok å se at hjertet (forhåpentligvis)slår......
Gjest Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Nei, alle har ikke tidlig UL, men vi som har hatt det liker sikkert å skrive om det:-) Selv fikk jeg UL på dagen (uke 10) etter voldsom blødning. Ny UL på vanlig svangerskapskontroll i uke 11, for å se at det fortsatt stod bra til. Sannsynligvis blir det enda en UL neste uke hos spesialist... (fikk vite at den første blødningen skyldtes blodpropp i livmoren, og trenger dessverre litt ekstra oppfølging.) Tror det er sånn for de fleste som har tatt UL her; en får tidlig UL for å sjekke at alt er i orden etter blødning, eller en får litt ekstra oppfølging etter å ha mistet en eller flere ganger før.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Jeg skal ha UL på fredag og da er jeg 10+1, får det pga ekstra oppfølging siden jeg er disponert for blodpropp (og dermed også morkakesvikt)
Stirra ner 32+5 Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Jeg hadde en sa i begynnelsen av juli, og har visst klart å bli gravid igjen rett etterpå. Så har ikke helt kontroll over hvor langt jeg er på vei, + at jeg har lyst på en sjekk av spiren med tanke på hva som skjedde forrige gang... Jeg hadde også tidlig ul i mitt første svangerskap (har et barn), pga småblødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå