Gå til innhold

Har alle her inne tidlig UL?

Mams til Ronja har fått Aurora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ganske enkelt fordi jeg er nysgjerrig :)

Dette er første gang for meg/oss, så vi har egentlig ingen annen grunn enn at vi vil kikke og se at alt er bra før vi tør å fortelle det bort. Samt å få vite hvis det evt. er to, jeg ligger an sånn arvemessig til å få tvillinger :)

Nei, alle har ikke tidlig UL, men vi som har hatt det liker sikkert å skrive om det:-)

Selv fikk jeg UL på dagen (uke 10) etter voldsom blødning. Ny UL på vanlig svangerskapskontroll i uke 11, for å se at det fortsatt stod bra til. Sannsynligvis blir det enda en UL neste uke hos spesialist... (fikk vite at den første blødningen skyldtes blodpropp i livmoren, og trenger dessverre litt ekstra oppfølging.)

Tror det er sånn for de fleste som har tatt UL her; en får tidlig UL for å sjekke at alt er i orden etter blødning, eller en får litt ekstra oppfølging etter å ha mistet en eller flere ganger før.

Annonse

Jeg hadde en sa i begynnelsen av juli, og har visst klart å bli gravid igjen rett etterpå. Så har ikke helt kontroll over hvor langt jeg er på vei, + at jeg har lyst på en sjekk av spiren med tanke på hva som skjedde forrige gang...

Jeg hadde også tidlig ul i mitt første svangerskap (har et barn), pga småblødninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...