Gå til innhold

Ikke vår tur denne gangen heller:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk jenter,, utrolig så forferdelig vondt det er..

Men det vet dere jo alt om, så jeg skal ikke mase mer om det.. Dette var vårt siste forsøk, men blir nok å følge med dere fremover.

Klarer nok ikke helt å la være:)

Klem

Annonse

Å nei!!!!! Dette var utrolig trist å høre. En tåre i min øyekrok nå..... Det er så utrolig urettferdig. Skulle virkelig ønske at alt var bra...tross blødningene.....

Sender deg uendelig mange, store trøsteklemmer. Håper du får den støtten du trenger:o)

Mange mange flere trøsteklemmer

Heia vennen min.

Håper du har det bra etter forholdene.

Så utrolig leit å lese dette. Det var jo ikke slik det skulle gå denne gangen. Hadde virkelig tro på at denne gangen skulle det bli noe ut av dette.

Men, naturen er underfundig. Lurer oss gang på gang.

Det er virkelig urettferdig dette her. Føles som om det er verdens undergang.

Det er ingenting som egentlig kan sies for at du skal føle deg litt bedre, derfor har jeg ikke tenkt å si noe heller. Bare sende deg mange klemmer. Kommer til å tenke på sangen "Eg ser" av Bjørn Eidsvåg. Den er så fin, og passer egentlig her.

Ta vare på hverandre.

P.S Snakkes på msn!!

Sender mange mange mange klemmer sørover i fylket............. tenker på deg idag............XXXXXXXXXXXXXXX

Nei nei nei nei!! Stakkars dere! Føler med deg, og har begynt å tenke mye selv...

Skal teste om 8 dager... men er livredd for negativt resultat...

Håper dere orker forsøke igjen om ikke så lenge da!!!

God varm klem til deg!!

Kjære ringen68!

Så leit å lese - føler med deg nå og vet hvor tungt du har det. Sender en stor trøste-klem og håper du kommer deg over kneika og klarer å se framover etter hvert.

Klemmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...