Gå til innhold

Hva sier dere når...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slutta for noen år siden, og da trodde alle at jeg var gravid. Skjønner ikke hvorfor alle absolutt skal tro det? Det finnes jo så mange andre grunner til å slutte! Jeg var ikke gravid da, men syns bare at nok var nok.

Så du må bare forberede deg på at alle vil tro at du er gravid da. Hvis du vil vente med å fortelle det må du jo finne på noe lurt, eller bare la folk tro at du er gravid.

Har egentlig ikke noen spesielt gode "unnskyldninger"... Men vil ønske deg lykke til med sluttinga :o)

Annonse

Må forresten si en ting : Jeg har vært røykfri og GLAD i to år nå takket være boka til ALLAN CARR "Endelig røykfri". Den virker 100 % og alle jeg kjenner som har lest den en-to ganger er røykfrie idag og felles for alle er at de ikke "holder seg" - de har sluttet og er GLAD for det :)

Anbefales virkelig av en som aldri trodde hun kunne slutte å røyke :)

Si allerede nå til en venninne at du har tenkt å slutte å røyke, for du egentlig synes det er ganske dumt.

Det finnes tusen gode grunner til å slutte å røyke! Det er ikke bare gravide jenter som slutter vet du :)

Lykke til med røyleslutten.

Og lykke til med beibiproduksjon :)

Ville begynt allerede nå og fortalt alle at nå skal jeg snart slutte jeg og. Du har jo enorme mengder med gode forklaringer på hvorfor, kols, røykeben, kreft, dårlig kondis, dårlig hud, rynker etc. Så det er bare å si at du har innsett at det er bare å slutte hvis du skal holde deg frisk og vakker;-))

Så når du da blir gravid og slutter så vet jo alle hvorfor for det har du sagt over en periode at nå er det snart slutt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...