Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Etter fødselen har magen liksom falt ned. Tar sittups, men den vil liksom ikke lystre.... Noen gode tips
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Åhhh gud ja....hiver meg på denne, og tar imot alle råd med stor takknemlighet.....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 hmmm, er litt vansjkelig. jeg har ike så ille hengemage, bare mest overflødig fett som bare stikker ut. hehe men jeg vet det kan hjelpe med lymfedrenasje (dyrt) , men det finnes masse bedre øvelser enn sit ups. Jeg abbonerer på IFORM og det står det masse bra tips. Dette var ikke akkurat noe bra svar, lurer på det samme selv egentlig;0)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Heisann =) Har nettopp funnet ut at å ta sit-ups ikke funker hvis man ikke trekker inn magen!!! Også må man trene like mye de skrå magemusklene som de rette!!! Og jeg som har tatt 70-100 situps hver dag i over 5 uker!!! Har jo redusert litt da fra 97 cm til 89 cm, men ikke at jeg har trukket inn magen, visste ikke det jeg da... gjør det nå, men synes det er vanskeligere og tøffere, har vært litt sløv med treningen de 2 siste ukene... æsj...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 kutte ut loffen?? Det var bare en skrivemåte!! :-)
hebbe lille, fødeklar Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 hun mente nokat magen kune bli mindre hvis man spiser bedre:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Spiser sunn mat/drikker litervis med vann, da jeg ammer. Men familien har nemlig en forbannelse over seg når det gjelder mage. Alle damene i min familie får nemlig en slik loff, samma F#¤%. Tenkte jeg skulle bryte den jeg da, men ser veldig dårlig ut akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå