Gå til innhold

Noen som har magebilder fra uke 10-12?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Mener du ultralydbilder? Tror ingen har mage i 1.trimester, min er hvertfall pannekake-flat i uke 9... kanskje de med tvillinger/trillinger får litt mage fra uke 11-12 av, men ikke vi med enlinger vel?

hvis du mener ultralydbilder så har jeg en kjempebra link med hundrevis av ul-bilder delt inn i uker. :D

 

http://pregnancy.about.com/cs/ultrasounds/l/blusindex.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siden var kjempefin - flott mage! :)

 

Jeg er bare 8 uker på ferden, jeg, men jeg har til og med bulk på magen når jeg ligger på ryggen... Hvor mange er det inni magen min mon tro - 4-5?? Ugg - jaja, det finner jeg ut på ul på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine bilder:)

Jeg har og fått litt mage er i uke 10 nå, er jo ikke så stor ennda, og ser vel mest feit ut;) men har jo begynt å samle fotoportoføljen for resten av graviditeten;)

 

Men har ikke fått til å legge de på nettet, kunskapene strekker ikke helt til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, ja JEG kjenner jo at magen er helt hard, men kolleger og venner tror vel bare at jeg har hatt en avslappende sommerferie med alt for mye mat :)

 

Sambo vil også knipse magen for å ha "historien" fotografert, fra bildene fra første UL som er nå onsdag og frem til slutten av april som er satt som termin.

 

Jeg kan ingenting om hvordan man får lagt bildene ut på nett jeg heller, men tror uansett vi skal holde våre bilder til "privat bruk" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...