Gå til innhold

Skrev forrige dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg hadde trykk i hodet og var rar i kroppen. Hadde samme følelse i og fikk jordmor til å sjekke blodtrykket mitt. Jeg hadde svangerskapsforgiftning sist, så jeg blir fulgt opp litt ekstra.. Blodtrykket mitt var på 140/90 og det er helt i grenseland. Ble lagt inn på 145/110 sist. Men urinen var helt fin, så skal tilbake for ny sjekk på torsdag og må ligge på sofaen og slappe helt av. Nok en gang.... Men jeg er jo ikke syk syk, og ikke lett og bare være i ro da. Men men, må jo bare ta signalene. Måtte bare få "klage" litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra du fikk sjekket det ut. Har tenkt på hvordan det gikk med deg. Du får være flink til å holde deg i ro, ikke vits å utsette kroppen(e) for noe ekstra nå.

Lykke til

Skrevet

Bra du har erfaring med svangerskapsforgiftning fra før da....jeg hadde nok blitt veldig redd tror jeg. Hadde i allefall ikke klart å sove og vente så mange dager (venter mine to første). Men, men...de vet vel hva de snakker om. Lykke til på torsdagen, håper det ikke er noe å bekymre seg over =0)

Skrevet

Sorry jenter, var ikke meningen å være anonym. Det er bare meg, må ha kommet bort i haken...Gikk litt fort i svingene...

Skrevet

Så koselig at du har tenkt på meg ;-) Jeg skal være flink...Er jo ikke såå lenge igjen, så må bare klare det!! Klem fra meg

Skrevet

Du får en liten støkk allikevel. Jeg er sykmeldt også, har vært det hele svangerskapet og hatt lavere blodtrykk enn noen gang. Før i dag vel og merke. Derfor håpet jeg det skulle gå bra nå. Men nå er det bare blodtrykket da, foreløbig. Leste faktisk nå at kløe kan også være noe, og jeg har klødd vanvittig på armer, mage osv de siste dagene. Trodde det var svangerskapskløe, men kanskje et tegn på det høye blodtrykket, hvem veit. Er liksom aldri syk, så det er liksom en nedtur da. Men men...Dette går så bra så... Kos dere masse jenter, snart har vi en liten baby i armene...GLEDER MEG!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...