Gå til innhold

Når legger babyen seg til med hodet ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ikke til jordmor, og legen min har ennå ikke sjekket hvordan hun ligger. Er 32+1 på neste kontroll, førstkommende torsdag. Bør jeg be ham sjekke det da, eller er det altfor tidlig? Er andregangs....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig, men min la seg med hodet ned i uke 36. Er førstegangs. Har hørt at det kan skje senere ved andregangs..., men jeg vet ikke helt

Skrevet

Min la seg med hodet ned i uke 27 .. har ligget sånn siden .. og nå er han festet ( 35+5)

Skrevet

Jeg har termin samtidig som deg, og har lest en plass at mange legger seg med hodet ned nå om en uke eller så. Men gjelder sikkert ikke alle da... Tror jeg fant det på babyverden på den kalkulatoren.

Skrevet

Sist jeg var hos legen var jeg i uke 31 og da klemte han på magen og sa at hun hadde lagt seg med hodet ned.

Skrevet

Akkurat dette lurer jeg også litt på... Var på kontroll idag 34+6, og babyen ligger i tverrleie enda...

Skrevet

På andregangs er det ikke sikkert hodet festes i det hele tatt. Hvis hodet festes, gjøres dette gjerne på et senere tidspunkt enn førstegangs..

Skrevet

jeg vet ikke når tid han la seg med hode ned, men på kontroll i uke 28 lå han med hode ned, også i uke 31, og i dag uke 33, var hodet godt nedi bekkenet sa jordmor.. hun trodde ikke det var helt festa enda, men lå hvertfall godt nedi.

Skrevet

Hei

Knøttet mitt la seg ikke med hodet ned før rundt uke 37. Tror ikke de gjør noen tiltak eller noe slikt før den tid uansett fordi det er plass til å snu seg helt frem til da.

Skrevet

Mi lå med hodet ned i uke 29. Da jeg var på kontroll igjen i uke 32 lå hun fortsatt med hode ned. Hun sa det var LITT bevegelig enda.. Vet ikke om det betyr at det snart er festa jeg men... Er også andregang.

Skrevet

Hei,

jeg er 36+5 og skal til jordmor nå straks. Hun sjekket ikke leie på 32 - ukerskontrollen til meg. Men ser at det er mange som har fått det sjekket. Det går jo an å spørre? De gjør uansett ingenting med det før til 36-ukerskontrollen, tror jeg. Er spent på om det er hodet som ligger nede her nå!

Skrevet

Nurket mitt har ligget med hode ned de to siste kontrollene nå.

Var 30+3 sist og legen sa hun lå med hodet ned, men at hun kan snu seg mange ganger ennå. Auuu tenker jeg da, er jo ganske trangt inni der nå.

Skrevet

jeg var hos jordmor igår(uke 31) og han har lagt seg med hodet ned, hun mente at han kom til å ligge slik til fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...