Gå til innhold

Hvordan vet man at man lekker forstervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette og kan fortelle meg hvordan dere fant det ut?

Takknemlig for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente plutselig at det rant noe ut....og trusa ble våt. Trodde først det var litt utflod, så jeg skifta truse og tenkte ikke mer over det. Men så skjedde det igjen, og igjen....og 3.gang ble det ganske vått, måtte skifte bukse også :-)

Ringte føden, og fikk beskjed om å komme innom for sjekk - visste ikke om hodet var festet eller ei, og var ikke sikker på om det var fostervann som lakk. Var jo litt redd for at jeg kanskje bare tissa litt på meg ;-) selv om jeg ikke har hatt problemer med det.

Dette var i 16-17 tida igår. Ble sendt hjem på perm i håp om at riene skulle starte selv, har lekkt hele dagen, men har øket i mengde nå i ettermiddag/kveld. Skal settes igang imorgen tidlig dersom riene ikke kommer igang av seg selv. Vannet skal visstnok inneholde hormoner eller noe slikt som kroppen skal reagere på og riene vil som oftest starte. Har hatt masse kynnere lenge, så jeg vet ikke om det er rier eller kynnere jeg går å kjenner på nå - men håper det kommer igang av seg selv iløpet av natta.

Ble langt dette - men tenkte forklare godt, da jeg var sånn i tvil selv igår.

Men er du i tvil, MÅ du ringe føden!!!

Lykke til :-)

Skrevet

Er du bekymra for at du lekker fostervann HegePege??? Da må du ringe. Det er ennå en stund til termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...