Gå til innhold

Er dere enige med legen min????


Mams til Ronja har fått Aurora

Anbefalte innlegg

Var på første kontroll hos legen i dag. Og har hele tiden hatt 29 april som egen termin.

Da legen spurte etter siste mens, så sa jeg som det var at jeg ikke var heeelt sikker. For jeg hadde vanlig mens 4 juli, og 16 dager senere fikk jeg en blødning som varte 1 uke, men jeg blødde ikke så mye som vanlig, og hadde overhode ikke vondt i magen som jeg vanligvis har.

Legen satte terminen til12 april,og sa jeg kunne hatt en festeblødning. Hva sier dere? Da er jeg jo 9 uker gravid i stedet for 6,4.

 

Han kunne også kjenne livmoren så vidt over "skambenet". Hadde han kunne gjort det hvis jeg bare var 6,4 på vei? Dette er mitt andre svangerskap da.

 

Please svar noen da.... Har så lyst til å være 8+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 8+5, men min livmor er stooor.... To forskjellige leger på gyn har sagt det. Men fostret er lite. Sannsynligvis 7+5..

 

Dette er mitt andre svangerskap også, har en sønn på 13 mnd. Legen sa at livmoren blir forte stor for flergangsfødende. Så du kan være begge deler... men litt rart om du får mens 2 uker etter 4 juli.. Jeg hadde festeblødninger med sønnen min, ca 3 uker etter mens. (lange sykluser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...