Gå til innhold

Har så lyst til å ta en ny test!

Anbefalte innlegg

Men er så redd for at den blir negativ (igjen). Så jeg går og venter på den dumme tanta som ikke viser seg, og lurer på om jeg kanskje tok feil angående el. Selvfølgelig er det jo av og til håpet stiger og jeg tenker at jeg kan være gravid, men sekundet etterpå tenker jeg at jeg kan umulig være så heldig.

Jeg vet at tar jeg en test og den blir negativ så kommer jeg til å deppe over det. Og plage meg selv for at jeg var så idiotisk å tok den dumme testen. Har jo ikke et eneste symptom heller. Håper tanta kommer snart, hvis jeg ikke er gravid da... Blir jo småtullete av dette.

Fortsetter under...

Takk til dere begge. Får kanskje vente til i morgen, sånn at jeg får testa med morgenurin. (Hvis jeg tester negativt nå kommer jeg til å tenke at jeg burde testa med morgenurin, hehe.) Lurer på om jeg ikke kjente litt murringer i magen nettopp, kanskje tanta kommer iløpet av natta. Har sikkert ombestemt meg hundre ganger før i morgen tidlig. Får prøve å mote meg opp til en test, hjelp! Hehe, kommer aaaaaaaldri til å bestemme meg, nei. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...