Gå til innhold

MULIG MED GRAVIDITETSTEGN 5 dager etter EL?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde EL på torsdag. Føler meg gravid. Har 2 barn fra før og kjenner igjen symptomene. Mensmurringer og metall-aktig smak i munnen. Er det mulig å kjenne det så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg emrker det etter ca en uke.

Kommer vel også veldig mye ann på hvor godt du kjenner kroppen din.

Så er man jo veldig bevisst på å kikke etter tegn når man venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

Popper inn her fra andre trimester ;) Jeg kjente det to dager etter befruktning. Puppisene ble superømme!!! Forstod med engang hva som var grunnen :) Kos deg med symptomene og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn fra 3. semester. Dessverre må nok dette mest være i hodet/dine instinkter. Du kan godt være befruktet, men egget er nå bare i ferd med å dele seg på vei ned eggstokken. Ikke før etter ca. 7 dager etter befruktning graver egget (eller blastocysten) seg inn i livmorshinnen. Da er egget koblet til din kropp og svangerskapet etablert. Først da starter du å produsere hormoner (som er bakgrunnen for graviditetstegn). Jeg fikk første positive svar på graviditetstest 10 dager etter el (cb), så det er ikke så lenge til du kan teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normalt fester egget seg 7-10 dager etter el.Men slik jeg har forstått det så er det mulig at det fester seg både litt før og litt senere.. Jeg fikk veldig klare symptomer 6 dpo både nå og i april! Så hos meg kommer de garantert den dagen (selv om det egentlig er en dag fortidlig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg hadde set slik med begge mine. Husker jeg lenge før forventet mens hadde metallsmak i munnen og alt ikke smakte meg. I tillegg litt store pupper og stikninger i livmoren.

Det skjer jo mye "nedi der" selv om det ikke har festet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min test ble positiv 7 dager før mens. da hadde jeg tvillinger, men mista en. kanskje du skal ha to siden du kjenner det så fort?? hehe jo jeg tror vi kvinner kjenner når vi er gravide. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...