Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 det ser ut som om lillegull er allergisk mot alt mulig!!han reagerte på mme en gang,fikk utslett i annsiktet,eksem tror eg, ble rød og ruglette, og fikk diare...gir ikke mme ofte,bare når eg har vært borte. så neste gang han fikk mme, kjøpte eg noe som bare er naturligt...han fikk bare litt tørr hud i ansiktet av det.men aldri mer mme på han, så nå har eg pumpet maaaasse mm som ligger i fryseren til eg må vekk igjen. også var det dette med soppen....først fikk ahn medisner fra legen...fikk også da utslett i fjestet, og sure oppstøt, og var puppenekt i 2 dager...gikk da over på naturelle yougurt for å få vekk oppen, og nå har han fått eksem igjen!!hva i all verden skal eg gjøre?kan han være alergikker, eller er det bare en fase?vil han vokse det av seg, eller må eg forberede meg på at han får allergi oppigjennom årene?hva kan han være allergisk mot?kan en ta allergitester på så små barn? han er tre mnd.... takk for svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6192049-hva-i-al-verden-skal-eg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg tror at lillegull er allergisk mot melk. Enkelt og greit kumelk. Kjoeper du Nutramigen paa apoteket saa er den helt melkefri. Du boer ogsaa ikke drikke melk og bruke melkeprodukter. Se paa pakningene, det er mye som det er melk i! Be om lactobacilluskapsler paa apoteket, og bland det med litt vann paa en sterilkompress og bruk paa puppen istedenfor youghurten. Legen kan muligens ta en blodproeve og se om det er melken som plager gutten eller noe annet. Be gjerne om aa faa komme inn i morgen, slik at han faar se hvor ille det er. Evt ta bilde i godt lys. Mange barn vokser allergier av seg rundt 3-5 aar. Les mer paa allergiviten.no og eksemskolen.no Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6192049-hva-i-al-verden-skal-eg-gj%C3%B8re/#findComment-6194082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå