Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Er det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Syns ikke det, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Synes ikke det er så veldig fint nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 Litt for spessielt etter min smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 Liker det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 4. september 2006 #6 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg synes Pedrikke er finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #7 Del Skrevet 4. september 2006 Eh...drikke?? Det er vel ikke noe å lure på!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror & Lillesøster Skrevet 4. september 2006 #8 Del Skrevet 4. september 2006 Er det gutt eller jentenavn,hvis jente syntes jeg heller bare Rikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #9 Del Skrevet 4. september 2006 Beklager men jeg likte det ikke..... Frederikke syns jeg er bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #10 Del Skrevet 5. september 2006 Takker for svar :-) Nei, det er vel ikke så fint kanskje. Kom over det å ble bare usikker (eh!). Men Ulrikke eller Rikke er nok finere. Hva med Hedda eller Sanna/Synne??? Noen meninger om de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #11 Del Skrevet 5. september 2006 Ulrikke og Henrikke syns jeg er finere, Rikke også er fint, også syns jeg Synne er litt søtt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå