kaffeplante Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hei. Jeg var på annengangsintervju onsdagen i forrige uke.Han sa at intervjuene skulle være forrige uke og at ansettelsene skulle foregå denn uka.Han har fremdeles ikke ringt referansene mine eller ringt meg....er løpet kjørt tror dere????Burde han ringt referansene i forrige uke etter intervjuet eller er det "vanlig2 å gjøre det denn uka når ansettelsene skal skje.Er så spendt at jeg omtrent ikke får ro i kroppen...
SpongeBob Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Mine to "ordentlige" jobber fikk jeg uten at noen hadde ringt referansene mine - krysser fingrene for deg!
kaffeplante Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 hm javel så d er fortsatt håp da håper han ringer i morgen altså da hadde livet blitt fullkomment
*1D* Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Må innrømme at ingen av mine jobber har benyttet seg av referansene heller.................. Krysser fingrene for deg jeg;)
kaffeplante Skrevet 4. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2006 Takk skal du ha, håper d hjelper.Men ringer han ikke i morgen så begynner håpet mitt om ny jobb å svinne hen altså.Ber til høyere makter om at jeg får en telefonoppringning i morgen jeg:)
¤mamma¤ Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Heii, jeg har ansatt folk mange ganger- og kun en gang har jeg ringt referansene. Jeg setter alltid pris på at de som søker ringer meg og hører hvor langt jeg har kommet i prosessen- det viser ekstra interesse:) Lykke til- du kan alltids ringe og spørre i morgen, og si som det er at du er kjempeinteresset i jobben!
kaffeplante Skrevet 5. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2006 ¤ - Chloé - ¤: Takk for tipset. Snakka med han i dag:)
SuSiii Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 hvordan gikk det da? fikk du vite om du fikk jobben?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå