Gå til innhold

Det å skulle sette igang fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som prøver utallige remedier for å sette i gang fødsel, og det gjerne før termin?? Jeg skjønner at man er lei, bevares er fint ferdig med graviditet jeg og, men det er jo en grunn til at kroppen skal sette i gang fødsel selv? Synes det høres litt voldsomt ut når man begynner opptil 4 uker før termin å gjøre allverdens ting og tang?

Jeg gikk 15 dager over sist så jeg vet absolut hva lei er, og ble satt i gang på sykehuset. Men til syvende og sist så var de siste ukene veldig korte i det lange perspektivet..

Jeg kritiserer ikke de som er dritlei,men det virker litt voldsomt bare?

Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg!like tråder er det flusst av her inne....Barnet har det absolutt best i magen til termin - og termin er det samme som 14 dager FØR og 14 dager ETTER den berømte datoen man får på ultralyd.

Fikk selv tre hormonkurer på sykehuset før noe skjedde, la de som er eksperter ta seg av den saken. La naturen gå sin gang,. Skal love dere at ukene etter fødselen flyr av gårde, så hold ut de siste ukene og NYT svangerskapet da jenter!!

Skrevet

Skriver så absolutt under på denne.

Fikk ei lita jente i fjor,måtte settes igang ved at de tok vannet 19 dgr over terminen. Men var faktisk ikke så lei.

Tenkte hele tiden at vi faktisk har termin i 1 mnd.

:o) Kos dere jenter! Dere vil fort savne det igjen;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...