Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man ikke får EL av pergo, vil jeg tro at du kan få uteblitt mens (dersom det er vanlig for deg). Da har jo ikke kroppen klart å produsere de hormoner som bygger opp og slipper egget.

Hvis man får EL og ikke får mensen etter ca 14 dagers tid.... ja, da er man gravid:-))

Jeg hadde veldig ustabile sykluser da jeg begynte på pergo. Tok tre dobble kurer, og fant bare EL en av gangene. Da og nå har jeg syklus på 40-45 dager. Hadde mensen bare 4 ganger på et år før dette. Så mensen kommer så lenge du ikke er gravid. (noe vi selvfølgelig håper på).

Jeg har fått påvist ved blodprøve på dag 25 at jeg ikke har hatt EL. Er nå på dag 30. Snakket med en gyn på telefon i går, og han mente at jeg ville få mesen om et par dager selv om jeg ikke hadde hatt EL. Jeg har nettopp byttet gyn, så jeg vet ikke om han vet at jeg har få sykluser i året. Jeg har hatt mensen 3 ganger det siste året. Jeg ville derfor neppe fått mensen nå av meg selv. Gjør Pergoen at man får mensen? Eller bør jeg ringe gyn på nytt? Skal starte med ny Pergo-kur, men kan ikke det før jeg har hatt mensen. Har ikke lyst til å vente i et par uker på en mens som aldri kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...