Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de vonde, eller kjennes de bare? Jeg har i perioder veldig mange kynnere. De er ikke vonde, og absolutt ikke regelmessige. Men er dette noe jeg bør ta hensyn til, i forhold til det å ta det med ro og sykemelding? Er det fare for at fødselen evt kan starte for tidlig? Er 28+0.

Jeg er ikke bekymra for at det skal starte noe fødsel allerede nå, men kan det være et varsel på at svangerskapet ikke kommer til å vare til uke 40???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt enormt med kynnere i måneder allerede. Er nå 36+2. Bare et tegn på at du må slappe mere ar. Det gjor ikke vondt, men akkurat nå er det litt mer trangt inni her, så det kjennes bedre...

Skrevet

Ja jeg lurer på om det begynner å bli for mye jobb for tiden. Kjenner det både på kynnerne og bekkenet. Men samtidig er det noe som stopper meg i å gå til legen...(er bare til jordmor). Det er jo slik at når jeg har fri, er det ingen problemer, men når jeg jobber kjennes det godt. Det er jo et tegn, men da er det så lett å tenke at det går bare bra...

Skrevet

Hei!

Jeg har vært plaget fra uke 26/27 med kynnere, fikk beskjed fra lege om å ta det mer med ro( jobber 100% likevel) og er nå mindre plaget og i uke 29+2

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...