Gå til innhold

Imorgen er det ul... gru/gleder meg!


FrkVissVass

Anbefalte innlegg

Har mistet alle svangerskapstegn i helga. null kvalme, null svimmel, null ømme pupper og null stikkinger i livmoren. Tilogmed de plagsomme vondtene i ryggen er helt vekk. Vi hadde gledet oss til ul imorgen men nå gruer jeg meg minst like mye. kommer sikkert ikke til å sove inatt, ser for meg det verste scenarioet...

Egentlig skulle vi på ul for å sjekke for siste gang siden alle blødningene i begynnelsen. var jo hjertelyd der for 3 uker siden-håper vi får se det imorgen også. Skulle ønske jeg var LITT kvalm hvertfall... Litt tidlig å miste alle symptomer i bare uke 9 vel? Samtidig så er det i seneste laget å miste også, har jo kommet ett lite stykke på vei...

Ugh - aaaalt for spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LYKKE TIL, Eva! Krysser fingrene for dere! Venter spent på resultatet ditt - du får oppdatere oss så snart du kan!!! Jeg skal på UL på torsdag- gruer meg også MASSE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går kjempefint, jeg. Kanskje lurt å fortelle legen at du er litt engstelig, så tar han/hun seg kanskje tid til å forklare litt mer.

Jeg har heller ingen symptomer lenger, men så lenge jeg ikke har hatt smerter eller blødninger lever jeg i den enkle verden at alt er bra :)

Vi skal også på ul denne uken, onsdag, så det blir kjempespennende, både gleder og gruer meg - moro å få svar på alle spørsmålene rundt hva som skjer "inni der"...

Lykke til, jeg tror det går kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...