FrkVissVass Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Har mistet alle svangerskapstegn i helga. null kvalme, null svimmel, null ømme pupper og null stikkinger i livmoren. Tilogmed de plagsomme vondtene i ryggen er helt vekk. Vi hadde gledet oss til ul imorgen men nå gruer jeg meg minst like mye. kommer sikkert ikke til å sove inatt, ser for meg det verste scenarioet... Egentlig skulle vi på ul for å sjekke for siste gang siden alle blødningene i begynnelsen. var jo hjertelyd der for 3 uker siden-håper vi får se det imorgen også. Skulle ønske jeg var LITT kvalm hvertfall... Litt tidlig å miste alle symptomer i bare uke 9 vel? Samtidig så er det i seneste laget å miste også, har jo kommet ett lite stykke på vei... Ugh - aaaalt for spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Positiva Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 LYKKE TIL, Eva! Krysser fingrene for dere! Venter spent på resultatet ditt - du får oppdatere oss så snart du kan!!! Jeg skal på UL på torsdag- gruer meg også MASSE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Tror det går kjempefint, jeg. Kanskje lurt å fortelle legen at du er litt engstelig, så tar han/hun seg kanskje tid til å forklare litt mer. Jeg har heller ingen symptomer lenger, men så lenge jeg ikke har hatt smerter eller blødninger lever jeg i den enkle verden at alt er bra Vi skal også på ul denne uken, onsdag, så det blir kjempespennende, både gleder og gruer meg - moro å få svar på alle spørsmålene rundt hva som skjer "inni der"... Lykke til, jeg tror det går kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 Lykke til!!! Håper du kommer snart tilbake med gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå