Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Er det noen som vet hvor jeg får tak i lammeskinnspose i cordfløyel, enten i Oslo området eller på en eller annen nettbutikk? Eller noen som har erfaring med en annen lammeskinnspose som er bra?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Du tenker på slik en fra 70 tallet? Det er ihvertfall det jeg vil ha! Har søkt på brukte sider, men finner ingen
Gjest Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Jepp, tenker på sånn som jeg selv hadde når jeg var liten! Mannens gamle fra han var liten hadde ligget for lenge på loftet og blitt møllspist så nå prøver jeg desperat å finne ut hvor det går an å få tak i! Fant en i Trøndelag, men den koster 3400,- syns det ble litt vel stiv pris for noe jeg vil ha bare fordi jeg syns de er så koselige..
Murmeline Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Fretex-butikk kan ha sånne. Eller heng opp lapp på butikken:) Mange som har sånne liggende..
minas'81&lillegull;) Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Jeg har en slik en og den er bare såååå fin.. Jeg og mine søsken brukte denne da vi var små, men den ser fremdeles helt ny ut. De selger slike på nøstebarn til 2500.... Men de har bare i blå tror jeg. Min er rød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå