Gå til innhold

Kan noen roe ned meg og vondtene mine,....?

Anbefalte innlegg

Stikker sånn oppe i skjeden, jeg antar det er i livmorhalsen...Noen som har opplevd noe lignenende? Er vel graviditets relatert, men jeg kjenner denne stikkinge igjen fra før jeg ble gravid, bare at nå er det mye mer, spesielt de siste ukene! Jeg kjenner også veldig mye vondter i livmora, stikkinger, "lyn" av smerte som kommer raskt og går fort over, strekking osv.. Egentlig så vet jeg at det er normalt, det er jo livmora som vokser! Men vil så gjerne høre at noen av dere andre har kjent på det samme..? De "lynende" smertene som kommer en gang iblandt, pluss de i livmorhalsen som plager meg mest... Har liksom aldri hørt om noen andre som forklarer noe lignende.. Ganske sikker på at det ikke er kynnere, syns ikke livmora blir hardere etterpå... Håper så på svar av noen som kan fortelle at alle vondtene mine er normalt....;o)

Ps: Jeg har hatt slike voksevondter fra dag 1 av svangerskapet og frem til i dag (er 17+0), og har også fått mage ganske så tidlig, kan dette settes i sammenheng?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6191768-kan-noen-roe-ned-meg-og-vondtene-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så deilig å høre...!! Så varierende hvor mye det stikker i løpet av en dag, noen dager mye (sånn at jeg får behov for å skrive her) andre ganger lite til ingenting! Men utrolig deilig å høre at jeg kan senke skuldrene, vil jo aller helst gjøre vondtene til noe positivt, som f.eks. nyte at det spirer å vokser der inne! :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...