Gå til innhold

Mensen kommer jo ikke-frustrert...........

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ventet siden fredag på at mensen skal komme. Prøver å ikke tenke på den, men helt umulig. Kjøpte t.o.m en graviditetstest idag, selvom jeg visste jeg ikke kunne være gravid, den viste jo selvsagt negativ.

Er så spent på hvordan det vil bli siden jeg både skal gå på progynova og estradot, men må nok bare smøre meg med tålmodighet..............

Er et ork å skulle fungere på jobb om dagen med ansvar for 4 assistenter som skal bli enige om alt mulig, det er ikke alltid lett med 4viljesterke damer( selvom de egentlig er helt fantastiske.....) Jobber i barnehage og da er det mye som skal planlegges og tilrettelegges.

Hadde bare mensen kommet, så hadde det nesten vært lettere å ta bivirkningene fra medisinen enn å vente så mye.........

Klem en litt frustrert frue

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6191717-mensen-kommer-jo-ikke-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Sukk*!!! Er ikke sånt typisk??

Når man absolutt i k k e vil ha den, da kan du være sikker på at den dukker opp (lite velkommen)

men når den MÅ komme, ja da prøver den å lure oss...... *Blæ*

Håper for din del den kommer raskt - lykke til :o)

Klem fra

Annonse

Hei finetine!

At du er nok dritt lei ventinga,d forstår jeg veldig godt!!

Har mensen vært så forsinket tidligiere å? Psyken setter kroppen helt ut av spill. Snart er du igang igjen,føler på meg at tanta kommer på besøk til deg i natt...Ønsker deg veldig ett steg videre i prosessen så fort som mulig.Lykke til med tantebesøk. (prøv litt heftig sex,d skal vist hjelpe...)

Klem til deg,vi "snakkes"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...