*mamma til to :-)* Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Ser du har svart ganske grundig til noen. Håper du har tid til meg... Kan du se om vi får flere barn i fremtiden, event. kjønn og når? Lurer også på hvordan det går med kjærligheten,arbeid og økonomi? Jeg : 05.03.80 Han : 12.02.74 På forhånd takk
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hei! Ja skal se på deg litt snere...må legge noenn små her;) Men du sier flere barn. hvor gamle er de ungene du/dere har nå? Greit å vite når bilder skal sorteres...
*mamma til to :-)* Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 Hei du Takk for du tok deg tid til å svare. Barna våre er 4 1/2 år og 8 mnd. Er spent å høre hva du får frem... Klem...
*mamma til to :-)* Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 dytt,dytt.... :-)
*mamma til to :-)* Skrevet 5. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2006 .........dytter litt til jeg
*mamma til to :-)* Skrevet 5. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2006 er nå her igjen.... :-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Hei, tok jaggu lang tid å få lagt de unga, gitt;) Ikke meningen å glemme deg, altså! Prøver nå... Ser ei lita jente til dere, men det er noe frem i tid, men ikke så fryktelig langt heller! Kan se ut som om det blir rundt våren 2008. Kjærligheten vil kunne vokse seg dyp for dere, men det kan se ut til at dere må jobbe litt for å få det til. Men om dere virkelig satser på det dere har, ja da vil dette vare livet ut:) Hva arbeid angår er jeg litt usikker. Mener bestemt jeg ser en jobb hvor du trives og ønsker å bli, ja. Men det er litt frustrerende å ikke klare å finne ut av hvor dette er?? Får frem røde vegger (!) av alle ting. Mennesker, Kanskje kan det være en restaurant/bar? Det er travelt der. Hvilken utdanning har du evt.? Økonomien blir etterhvert bedre, og mer stabil. Men dere vil fremdeles være tjent med å leve gjennomtenkt i det dere investerer. Gav dette deg noen svar? Lykke til!!
*mamma til to :-)* Skrevet 5. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2006 Hei igjen Ja, disse barna, de tar den tiden de krever....vet jo hvordan det er....:-) Tusen takk for svaret :-) Utrolig hvor godt dette stemte, ble litt satt ut... Har det stort sett veldig bra ift kjærligheten, men det har jo vært litt slitsomt til tider også..., men slik er det vel kanskje for alle...? Jeg er hjelpepleier (har fødselspermisjon nå), og har jobbet med mange forskjellige mennesker m/forskjellige behov. (Har ikke jobbet på sykehjem el sykehus) Jeg har trivdes veldig godt i jobbene jeg har hatt/har. Litt pussig at du fikk fram røde vegger, men det kan kanskje ha noe med de menneskene jeg har jobbet med...? *Kan du se om jeg får en større stillingsprosent i nærmeste framtid? Når det gjelder økonomien høres det bra ut at den vil bli bedre og mer stabil etterhvert... Det blir spennende å se om vi får ei lita jente med tiden... Klem.....:-)
*mamma til to :-)* Skrevet 7. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2006 Hei igjen Kan du se om jeg får større stilling iforhold til jobb? Håper du får tid til meg..., venter spent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå