MammaTilToSjarmører+Spire Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Er dise navnene det står mellom, noen som gidd å si hvilket de liker best ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Benjamin! Et utrolig nydelig navn! Sebastian er også ganske fint, men ikke i nærheten av Benjamin. Marius er for vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 1. Marius 2. Benjamin 3. Sebastian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 1-sebastian 2-benjamin 3-marius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 Marius er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 4. september 2006 #6 Del Skrevet 4. september 2006 1. Benjamin 2. Sebastian 3. Marius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 4. september 2006 #7 Del Skrevet 4. september 2006 1.Sebastian 2.Marius 3.Benjamin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror & Lillesøster Skrevet 4. september 2006 #8 Del Skrevet 4. september 2006 1 Benjamin 2 Marius 3 Sebastian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilToSjarmører+Spire Skrevet 4. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 4. september 2006 er ikke lett å bestemme seg så er gla vi forsatt har god tid ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #10 Del Skrevet 4. september 2006 Benjamin eller Sebastian. Men må nok si Benjamin, siden jeg vet om 3 babyer som er født i år som har fått navnet Sebastian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #11 Del Skrevet 5. september 2006 Benjamin. Det er sååå nydelig. Sebastian og Marius er også fine, men Benjamin er desidert finest:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellen Skrevet 5. september 2006 #12 Del Skrevet 5. september 2006 Min rangering: 1. Marius 2. Sebastian 3. Benjamin Jeg kunne ha tenkt meg Marius på vår lille, men en nær venn av mannen min heter det så da vurderer vi Markus i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå