Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 har hørt begge deler, men synes det er så godt med et varmt bad. begynner å savne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 4. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 4. september 2006 dytt dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Har hørt at man skal være forsiktig med boblebad/badestamp... siden gravide lett kan besvime i slike bad...vet ikke helt hvorfor... Men så lenge man ikke har det ukonfortabelt og har noen andre som passer på så går det bra. Vanlige badekar tror jeg skal gå bra uansett... Men kommer vel litt ann på hvor hvarmt vann det er snakk om;) Er iallefall dette jeg har hørt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege-milla Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 ditt eget badekar og eventuell basseng kan du benytte dæ av,men helst holde dæ unna boblebad og badestamp,pga bakteriefloraen og di harde boblan...fikk æ beskjed om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 4. september 2006 ok, takk for svar. da skal jeg tappe i badekaret. Det skal bli godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 5. september 2006 #6 Del Skrevet 5. september 2006 Fikk høre at for varmt vann i badekaret ikke er helt bra for babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #7 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg badet i varmt vann nesten hele svangerskapet igjennom da jeg hadde store smerter 1 mnd før fødsel, det lindret veldig. Har fått beskjed som de andre og være litt forsiktig m badestamp osv. Jeg prøvde det også, men syntes det var ubehagelig. Men varme bad, det er ikke farlig!! Folk må ikke bli for hysteriske her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. september 2006 #8 Del Skrevet 5. september 2006 man skal jo ta febernedsettende hvis gradene overstiger 39.5, fordi det ikke er bra for fosteret. da er det kanskje ikke så lurt med et varmt bad? står på sidene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå