Gå til innhold

Hei dere..

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er knoten,36 år ,gift ,trebarnsmor.

Vi har prøvd på nr fire siden i fjor,blitt gravid og mistet gjentatte ganger.

Var til utredning etter sa nr 3 ,fant ingenting galt men muligens litt lavt progesteron,jeg fikk dermed resept på crinone som jeg skulle bruke ved evt nye graviditeter.

Ja så gjorde jeg det da på graviditet nr fire i år,men hjalp ikke.

Gravid på nytt ganske kjapt,nytt forsøk med crinone,niks hjalp ikke den gangen heller,så jeg mister altså uten noen forklalig grunn..

For fire dager siden testet jeg positivt med quickrespons,i dag ville jeg teste med cb digital også bare for å få se det lyse "gravid" mot meg,ville berolige meg selv litt,men nei,der stod det "ikke gravid" der!!

Nå skjønner jeg ingenting,er glad jeg ikke har tatt crinone denne gangen da(dyrt og hjalp ikke uansett).

Er jo to testpinner igjen i pakken,så får vel prøve med morgenurin i morgen da om tanta ikke kommer.

Noen som har hørt om/opplevd lignende?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6191353-hei-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit :-) Først må jeg si, at det er utrolig trist at du må slite slik for nr. 4 og at du har måtte gå gjennom opplevelsen å miste så mange ganger. Har dessvverre ofte hørt at de som mister gjentatte ganger sjeldent får noen forklaring på det; kan tenke meg at det oppleves som ganske frustrerende.

Vedr. det du har opplevet med testene har jeg ikke selv oppleved det, men har bare brukt cb tester da. Jeg har imidlertid hørt at cb tester krever mer hcg før de slår ut og det KAN evt. være grunnen til at den andre er positiv mens cb'en er negativ. Har også tidligere hørt at qp-testen har vist feil, dessverre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6191353-hei-dere/#findComment-6197914
Del på andre sider

Hei på deg :)

Vet ikke hva jeg skal si angående gravid-tester jeg,da jeg opplevde mitt livs største nedtur i forrige uke,med å teste positivt på cb...Men deretter negativt 2 dager etterpå...Så min tanke om saken er at de er ikke alltid 100% til å stole på...

Uansett vil jeg ønske deg velkommen inn hos oss,jeg håper du finner deg godt til rette her,da vi er en flott gjeng med jenter/damer som holder hus her.Håper for din del at oppholdet blir av kort karakter,og at du lykkes snart med å prøve på din nr 4.I mellomtiden får du kose med de 3 du har i fra før...også mannen da selvfølgelig...C";) !!

Masse lykke til fra vilsågjerne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6191353-hei-dere/#findComment-6204867
Del på andre sider

Takk for det:)

Prøvde med ny test på morgnen i dag,fremdeles ikke/inte..

På den annen side har tanta heller ikke kommet,merklig situasjon å være i.

Ja jeg koser med mine tre mye,samtidig forsterker det liksom lysten på nr fire og,når jeg kjenner hvor godt det er å være nær dem,små barnearmer rundt halsen et mykt kinn mot mitt..sukk de er så herlige.

De to eldste går i 7 og 5 klasse nå og min yngste er fire og ett halvt,

,innbildte meg at det skulle gå greit,selv om jeg både har opplevd å prøve en god stund før og med mellomste som satt med en gang.

Det rare er at lengselen er like sterk nå som før jeg fikk min første,i tillegg så går jo tiden så fort nå.

Husker i vår,hvor håpefull jeg var,tenkte at dette blir en fruktbar sommer,og uansett hva som skjedde så hadde vo hvertfall sommeren å se frem imot,og nå er det høst igjen gitt.

Er sikkert ikke bare jeg som har følt det slik heller,regner med at det er likt for oss alle.

Jeg synes at de som produserer disse testene kunne sørge for at de viste rett,det er jo slettes ingen lek for oss prøvere dette her,det er blodig alvor for å si det sånn.

De har hvertfall tjent noen lapper av meg dette året.

Ønsker dere alle masse lykke til,nå skal jeg lese litt her og prøve å gjøre meg litt kjent.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6191353-hei-dere/#findComment-6205095
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...