Gå til innhold

Har kjøpt det nye Gravid-bladet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

- og gleder meg til å lese i det.

Fikk et supert gravidblad som en venninne hadde fått i posten fra Australia, og det er faktisk bedre enn det norske Gravid, synes jeg..

Noen av dere som leser utenlandske gravidblader? Har sett at det er litt forskjellig på Narvesen, men har kun kjøpt det norske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte et danskt et i sommer. Det er mye enklere å være gravid i danmark. T.o.m sunt å sole seg i danmark når man er gravid! ;-)

Skrevet

Leste innlegget ditt..... yes er det nye komt ut, så jeg hev meg på tlf til min mann som var på fotballtrening med sønnen vår, sa han måtte kjøpe det til meg.

Så nå skal også jeg kose meg med det nye gravid :-)

Skrevet

har det kommet nytt nå... da skal jeg kjøpe i morra, det er litt kos å sitte å lese i det!... hm, løp og kjøp..heh.. :-)

Skrevet

Jeg abonerer på det, så får det visst litt før det kommer ut i butikken, også sparer jeg penger i tilleg;P hehe..

Skrevet

å, har det kommet??? jippi, det er så kos å lese :o) jeg skal kjøpe det i morgen, legge meg godt til rette med beina høyt, avslappende musikk og lese i ro og fred !!!! gleder meg allerede :o)

Skrevet

Jepp, koste meg lenge med bladet i går :) har ennå noen sider igjen. Synd det kommer så sjeldent

Skrevet

Det er jeg heeelt enig i, Beibi82!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...