Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 i går skulle jeg å sambo ha samleie. det var akkurat en uke siden sist! jeg har ikke hatt glede av samleie på noen uker nå. men i går da var det shikkelig ubehageli! bare han brukte fingrenne var det som om han traff noe han ikke skulle der oppe.det gjorde nesten litt vondt! så jeg klarte rett å slett ikke å gjennomføre samleie. er det noen som har hatt det likedan eller som kanche vet hva det kommer av? de sier jo at en kan nyte samleie helt til fødsel!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 dytter litt jeg.. ønsker veldig gjærne svar=)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jeg er 37 uker på vei, og i forrige uke da vi hadde samleie, var det ganske vondt ved harde støt-føltes som om det trykte veldig på urinblæra eller noe annet følsomt.... Hm... Det pleier ikke føles sånn..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 jeg er i uke 35 nå i følge min egen rekning! synes det er så synd, vil jo ha glede av samleie før fødsel!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Er 36 + 5 nå. Har ikke hatt noe ubehag så langt. Har lyst bestandig Kan ikke være greitt hverken for deg eller mannen din. Vi er vel ikke like noen av oss. Er jo mye hevelse i underlivet når man kommer så langt. Og noen blir tørrere. Kan kanskje være en årsak? HELT sikkert ikke farlig iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå