Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Har sett at dette har vært ett tema her inne. Jeg har herpes, hadde første utbrudd for ett år siden og tror jeg har hatt tre utbrudd i løpet av dette året. Ett etter at jeg ble gravid. Var ikke hos min fastlege da jeg fikk dette siden jeg dro i en helg på ø hjelp time for å få medisin. De andre utbruddene har vært såpass greie at jeg ikke har trengt å få salve. De har forsvunnet ganske fort. Derfor har jeg ikke fortalt legen min om dette, er nå i uke 31. Skal til legen neste gang i uke 36. Er det tidsnok da å ta opp dette med han da?? Kvier meg litt, har nemlig hatt en kjønnssykdom tidligere, og føler at det er ekkelt å fortelle han om en til... Teit, men allikevel:)
Edelweis Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 vet ikke sikkert jeg. men de sier at herpes er ganske alvorlig med tanke på fødsel. en må ta ks om en har utbrudd under fødsel, slik at en ikke skal smitte barnet. herpes er fryktelig smittsomt! så jeg hadde villet tatt det opp med jm eller legen tidligere. hvem vet, kanche du får for tidlige rier! det er jo lurt at det står i journalen din og på helsekortet at dette er et problem som kan oppstå!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Har time hos jm i uke 34. kan ta det opp da. Er klar over konsekvensene, men trodde ikke de gjorde så mye uansett før noen uker før termin? Noen som vet? Har også hørt at ikke alle leger gjør noe før termin?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Ville ringt til føden og spurt jeg, de er jo der for å hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå