Gå til innhold

positivt legebesøk!!

*85,gleder oss til nr.2 i aug*

Anbefalte innlegg

hei!

jeg har vært hos legen å tatt innvending ul idag, der fikk vi se et lite hjertet banke! det var en uenderlig deilig følelse, selv om jeg ennå ikke føler meg helt trygg. er 7 uker i dag, men har mistet to ganger i ma.. har fått en time til ganske snart, så får heldigvis en tett oppfølging! håper alt går bra med dere, lykke til videre i svangerskapet!!:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6191165-positivt-legebes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg var også på ul forrige uke. Var da 6+3. Ble også så utrolig glad for å se det lille hjertet som slo! Jordmora sa til oss og pekte på skjermen: Når man ser dette som man ser her på dette tidspunktet, så ender 90% opp med å føde et barn. Kanskje mer enn 90% også, la hun til. Dette prøver jeg å tenke på. Selv om redselen for å abortere er der litt hver dag. Har to søstre som har abortert én gang hver før uke 12, men jordmora sa at det ikke har noenting å si for mine svangerskap. Hvordan oppdager du de di MA'ene?

Lykke til videre:-)

gratulerer til deg også!! alle gode ting er 3 ja, jeg prøver å tenke det selv..:) hat fått en utrolig fæl kvalme den siste uka, så har vært hjemme fra jobb.. får ikke i meg mat og bare spyr.. men, det må da være litt positivt også!!..:) er det som du sier Mia82 at det er over 90% så er jo sjansene våres ganske store også! lykke til damer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...