Gå til innhold

Nå skal jeg snart kose meg kjempe mye :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og ser ut på skikkelig ruskevær, blåser litt og regner trollkjerringer:) Deilig vær å være inne i så jeg skal sette meg ned med noen kasser med barneklær og sortere:) Har vert hos min mor og plukket ut klær og forskjellig som hun har tatt vare på etter meg og mine 5 yngre søsken:) Skal sortere etter kjønn siden vi ikke vet hva det blir, og størrelser:) Har til både jente og gutt i str 0-2 år:) Er så kos og se på ting som jeg selv brukte som baby :)

Åååå.... tror jeg går å begynner med en gang :)

Andre som kanksje har en del dere arver?? Kan jo si at min yngste bror er ikke mer enn fem år så det er jo mye som nesten ikke brukt også :) Er så sjarmerende med strikke klær og slikt også syns nå jeg :)

Gleder meg til å lete frem vuggen som morfar laget til meg da jeg ble født og skal gjør den klar :) Gleder meg veldig til tiden fremover for nå begynner jo ting virkelig å skje :) Er i min 19. uke nå :)

Flere som skal ha seg en kosekveld? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå så koselig! :)

Jeg har ikke vært å plukket ut barneklær hos mamman min enda! skal vente litt er i min 21 uke nå! Skal til Bulgaria om en uke, men når jeg kommer hjem igjen skal jeg opp på kvisten til mamman min å se hva jeg finner der! =)

Blir vel jeg og mamman min som skal kose oss en kveld å plukke ut d som jeg vil ha! =)

Gleder meg kjempemasse!! venter gutt rundt 19 januar =)

Lykke til! =)

Skrevet

Hentet hjem en del klær etter meg og min søster da jeg venta førstemann. Det betydde litt ekstra å bruke klær som jeg selv hadde brukt som baby. Selv synes jeg blondetrøyene er helt nydelig på babyer, og slike trøyer var jo mer vanlig da vi var små.

Med nr. 2, ble det ikke brukt like mye arve-klær, for da hadde jeg mye etter førstemann, + at jeg fikk mye i gave. Min førstemann er gutt, og da jeg fikk jente som nr. 2, gikk jeg vel mer eller mindre amokk i klesbutikker, ettersom det er så mye nydelig som selges til jenter. Utvalget er noe mindre til gutter.

Skrevet

Kjempekos..!!!

Mitt barn arver nok endel fra nr1, men av klær kommer det litt an på kjønn... For jeg har mest rosa.. Visste kjønn på UL og i tillegg har hun arvet MYE av sine 1.5 år eldre tvillingkusiner..

Jeg har lyst å kose meg alene i kveld når jenta er lagt.. Finne frem en varm kopp te.. sette meg i sofaen med noe kjeks, brødskive osv alt etter som hva vi har, og så tenne litt levende lys!!!!!!!!!!!! Syns det er så koselig når det er litt mørk ute på kvelden.. Hver årstid har sannelig sin sjarm!

Klem 14+0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...