Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Ja nå er jenta mi født og har tygd og smakt lenge på navnet Zhyrie som jeg fikk veldig forskjellig kritikk for og har bestemt meg for at det ikke ble det alikavel. Men spesiell som jeg er ble hun å hete Saga Henie. Bare så det er sagt Ricke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Gratulerer så mye! Synes jenta di fikk et flott navn, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perulia Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 Synes hun har fått et veldig fint navn! Gratulerer masse masse. Håper jeg kan skrive inn her å si at jenta mi er født snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 Syns det var et nydelig navn jeg! Gratulerer så mye med jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå