Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 ke døkk syns om Olle?? Syns det e skikkeli fint e. vente gutt i oktober så må finne navn snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaddeHar3Gull Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg kjenner en søt svensk gutt som heter OLLE MATHIAS!! Søtt søtt navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 "Langt inni skogen der bor det tre troller trollemor og trollefar, og lille OLLE BOLLE........" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Marte Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg snakket faktisk med samboeren min om det navnet igår. Liker det kjempegodt, det er søtt, tøft og fritt frem for personlighet! Og i den sangen, sier man ikke "Ålle Bålle"? Ikke Olle? Eller mener du å kalle sønnen "ålle"?? Olle er definitivt høyt oppe på listen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå