Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jeg kjente inni for å se om jeg kunne kjenne åpningen....der kunne jeg få inn nesten 3 fingre (er det 3 cm) og kjenne på hodet! VILT!! Jeg var selvfølgelig veldig forsiktig....men det jeg også kjente var at mormunnen var ikke helt borte liksom...eller...det var en hump der....har ingen rier eller noe...noen som tror at det er på gang??
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Oi! Spennende!! Men kan det være farlig å kjenne etter mormunnen selv?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Hadde det slik med nr 2, men det tok faktisk 1-2 uker før det skjedde noe mer, og da jordmor skulle sjekke etter at fødselen hadde begynt så var det bare 2 cm åpning, og da syntes jeg åpningen kjentes kjempe stor ut, men den gang ei... Denne gangen kjente jeg ingen ting til noen åpning, men da jordmor sjekket var det 4-5 cm åpning.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Skjønner ikke hvor man skal kjenne jeg.... Og ikke skjønner jeg helt at dere tør å fikle slik med kroppen selv...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Beibien skal skvises ut i timesvis...så- er nok ikke så farlig om man tar fingen inn der og kjenner etter. Men du vel kanskje ikke sex heller du da? Kommer like mye borti da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå