#Prinsemor# Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 jeg har to hender, en foran og en bak. Noen spsier meg, mens andre kaster meg. I morket lyser jeg og i lys glitrer jeg. Jeg liker meg best i jord. Hva er jeg???
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Hva er jeg.... Hmmm... UKAS KJIPESTE GÅTE! Ahrg. *logge ut, google til jeg blir grønn*
Mor Monsen Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Månelys er en ekstermt sjelden plante. Planten lyser om natten med et klart, blått lys, slik som månen stråler. Månelys har onde krefter, og det sies at demoner spiser den. Månelys blir værende i kroppen til den som spiser den, til vedkomende lyser i mørket.... ????
Gizom81 Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Blankt her!!! Kom tilbkae hvis du finner ut a!!
#Prinsemor# Skrevet 4. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2006 jeg har fått den tilsendt på sms , og aner ikke svaret derfor jeg spør om hjelp, er veldig takknemlig for svarene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå