Gå til innhold

Øl i sommersol?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg var så uheldig (?) å ikke vite at jeg var gravid før jeg var ca 4 uker på vei. I denne perioden tok jeg meg noen øl på kvelden..et par ganger. Kan dette ha vært skadelig for fosteret? Jeg begynte å bli litt redd da jeg talte tilbake dagene og så hva jeg hadde gjort i ukene før jeg visste at jeg var gravid..:-(huff.. Er det noen flere som har oppleved dette?

Vannmann75

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6190347-%C3%B8l-i-sommersol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ble gravid da jeg var på ferie, og...da hadde jeg jo ferie, så jeg drakk vin ca hver dag. Ikke så mye men likevel. Slutta da jeg fant ut at jeg var gravid men da var jeg jo i 7. uke! Jordmora sa at jeg ikke skal tenke på det, og man kan jo ikke gjøre noe fra eller til. Når jeg sier det til folk har alle historier fra seg selv eller andre som også drakk men det gikk bra. Så jeg spiser sunt og håper på det beste.

Har levd på hvitvin i hele sommer...

Skulle i bryllup en helg for litt siden, hadde enda ikke fått mensen, men turte ikke ta graviditetstest før dagen etter jeg... Godt var det, ellers hadde jeg hatt fryktelig dårlig samvittighet av å drikke vin på bryllupet.

Spist er spist og drukket er drukket sa legen min:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...