Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Lille frøkena mi har feber på den 10.dagen også.Men heldivis sover hun i dag.. Hun har gråt utrøstelig i perioder.En slik gråt som får en mor til å gråte.6 ganger har vi oppsøkt lege/legevakt. Bare gi pinex å følg med allmen tilstanden!!!HALLO!!!!10 dager med feber å utslitt mor..HJELP DA!!!!Jaja,så er ørene røde den ene dagen men ikke den neste.2 dager senere er de røde igjen men ikke 20 min senere når neste lege sjekker.Hva stemmer da??Blodprøver ble tatt...Lite snev av kikhoste..Hva gjør d da??Joda,hjem å gi pinex å efedrin!!!! Å dagene går,jenta fremdeles like syk.. 1 våt bleie i løpet av døgnet..Men jeta smiler inni mellom når legen sjekker..Å dermed sier de:" bra allmenn tilstand,kom tilbake om d blir problem med å få kontakt!" Men 10DAGER MED FEBER Å SMERTESTILLENDE TIL ET BARN PÅ 5 MND ER DA IKKE BRA!!!!!!!!!!!! Hva skal jeg gjøre?????? Hun har heller ikke fått behandling for kikhosten!!Måtte ta nye prøver i dag. Jeg er så sliten!!!Gråt omtrent hele døgnet..Har sitte i en stol å duppet noen netter med jenta på brystet. HVA GJØR JEG NÅ DA???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6190243-stakkar-jenta-mi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maron Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Hei. Hva sier legen om blodtrykket og pulsen? Pass på at ho får nok å dikke, helst vatn. Men stå på ang legen, han skal høre på dere, dere kjenner jo ungen deres best. Veit ikke om du har unger fra før og har derfor erfaring med sjuke unger? Men hvis du meiner at legen gjer feil, så får du si det til han og at han må begrunne for deg/dere hvorfor han gir den behandlingen han gir. Lykke til og god bedring til jenta. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6190243-stakkar-jenta-mi/#findComment-6191413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå