perulia Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Hei. Nå er jeg fire dager på overtid med min lille jente, så nå er det virkelig på tide å bestemme seg for noen navnalternativer. Datteren min har afrikansk far og norsk mor, så jeg er derfor ikke ute etter navn med æ,ø,å, heller ikke "ur - norske navn". Hun skal ha et islandsk mellomnavn, fordi det er tradisjon i min familie at eldste barnet for dette navnet, mellomnavnet begynner på E. Jeg liker enkle tradisjonelle navn, som klinger pent, men navnet trenger ikke være norsk, så lang tid det passer med med mellomnavnet, og er enkelt å utale. De to alternativene som jeg har kommet frem til er Olea, og Eda. Håper noen av dere kan hjelpe meg med flere flotte navn! Jeg er kjempe tekknemelig for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Hadde vært interessant å få høre hele mellomnavnet da, ellers er det jo litt vanskelig å avgjøre hvilke navn som kunne passe sammen med det... Men prøver å komme med noen forslag... Aila Tia Luna Leah Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perulia Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. september 2006 Hm.. Tia, det likte jeg veldig gått faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 Kan du ikke si hva mellomnavnet er da? Er så nysgjerrig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 Ea Isa Molly Ellie Amy Mia Mina Aili Linn Julie / Julia Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #6 Del Skrevet 4. september 2006 Liker Olea godt Maja Anna Johanna Frida Kaja Ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå