Gå til innhold

Gedigen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gedigen! Noen som har erfaring med feil UL termin?

Min siste mens varte i to dager, pleier å vare i 5-6...lurer da på om det kan ha vært feste blødning...er i uke 32 nå og vokser jeg mer kommer jeg til å sprekke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også svær. Kjempediger. Som en flodhest med elefantbein. Er snart lettere å gå over meg enn rundt meg. Det verste er at folk sier jeg ser "normal" gravid ut. Men dem ljuger sikkert hele gjengen. Er i uke 36. Hadde virkelig vært deilig hvis terminen var feil. Er klar for å få ut lillegutt nå jeg. Akkurat nå faktisk.

Skrevet

jaaa. jeg er i uke 35 i følge min rekning altså menstruasjon. jeg hadde en liten blødning i jula sist, men i følge ul så skal jeg ikke ha før 1 november. mamma høldte på å dette om da hun hørte det. og alle sier jeg er så svær at de tror jeg har gått over tiden nå, å bærer både to å tre unger der inne!

jeg holder meg til min egen termin 13 oktober jeg, mens mamma mener i slutten av september! men hvem vet..! jm har tatt feil før! de gjorde det til mamma da hun skulle ha broren min. de bommet med to måneder! det er ganske mye det!

Skrevet

Jo alle som ser meg tror det er når som helst..også har jeg over 2 mnd til termin, de så det tidlig på meg også..var i uke 8 da de begynte å spørre- kan jo vært 12?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...