Gå til innhold

Overmadrass?? Tisselaken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt svane grønn babymadrass til babyen min, samt et tisselaken med frottèside.. Men, jeg blir gal, bør man ha overmadrass over der igjen??? Syns jeg kjøper meg ihjel på ting jeg, alt er jo så dyrt, og alt skal helst være helt nytt.... Sukk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, det er mye som skal i hus, og spesielt hvis det er førstemann! (det er det for meg)

Jeg har kjøpt madrass med trekk på Jysk + overmadrass og tisselaken. Det ble ikke så veldig dyrt, men du har gjerne investert i en dyrere madrass enn det jeg har.

Det er mye som må handles, heldigvis begynner det meste å komme i hus! Det var lettere (boktsavelig talt!) i begynnelsen av svangerskapet å gå rundt å handle..! Men det er jo litt kos også da!

Skrevet

Vi kjøpte en overmadrass som fungerer som "tisselaken" også, hugser ikke hva den heter men selger den der de selger babyutstyr, senger vogner ol...koster 600 kr med vel verdt det, KJempegod, og kan vaskes i maskinen.

Skrevet

Vi har aldri brukt overmadrass. Bare madrass og tisselaken ( men det brukte vi fordi han gulpa så mye, tisset sjelden ut seg...! ). Tror han har sovet godt, jeg :-)

Skrevet

Hvis man bruker lammeskinn blir det vel overflødig med både overmadrass og tisselaken? Eller tar jeg feil? Trodde hele vitsen var at barnet skulle ligge direkte på skinnet?

Skrevet

et lite tips som jeg har fått:

legg ett helseteppe mellom tisselakenet og det vanlige lakenet, ellers blir d veldig fuktigt og ekkelt for babyen å ligge på. var en venninne av min søster som sa det.

Skrevet

Har ikke overmadrass... bynnt å bruk tisselaken nr frøkna nærma sæ to år... hadd alltid putetrekke under hode hennes nå hova lita og gulpa...lite uhell...

Skrevet

Overmadrasa fra www.dry.no fungerer som tisselaken også.

• 3 uker senere...
Skrevet

Overmadrassa fra dry er kjempegod og lett og vaske.. Dei "vanlege" tisselakena blir en jo kjempeklamm og ligge på.

Skulle barnet vere så uheldig og spy i senga, bli våt gjennom bleien ol er det bare og hive dry madrassa i maskina og den skikklege madrassa er like fin:-)

Skrevet

Overmadrass på jysk kan vaskes på 90 grader og koster 149 kr. Hva med å kjøpe to av denne og spare masse penger??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...