Gå til innhold

I går bestilte jeg meg babywatcher!!!


Ny bebis i magen!

Anbefalte innlegg

Gleder meg utrolig til den kommer. Håper på å få kontakt med lille vennen som bor nedi her.

 

Finner vel ikke noe før i uke 12 sies det, så må sikkert vente litt. Men det blir stas. Hørt flere som har hatt det gjennom svangerskapet og blitt beroliget med å høre hjerteslag, når de ikke har kjent spark og liv på en stund.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte på www.babywatcher.com (no?)

Det blei ca 1200 med frakt. Det var inkl. en flaske gel. Vet ikke hvor lenge jeg må vente på den da.

 

Blir kjekt å få bli litt mer kjent med nurket og unngå unødige bekymringer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos legen min i dag å spurte om det var farlig med bruk av babywatcher,jeg har nettopp fått min i posten å brukt den litt for å lytte til det lille gullet i magen.

Han frarådet meg til å bruke den for den sendte inn noen sendinger eller hva han kalte det som kunne forstyrre fosteret, men det var greit å bruke hvis man ble i tvil om det fremdeles var liv der inni.

 

Hvis jeg brukte den burde jeg ta den vekk med en gang jeg hørte hjertelyden slik at det ikke ble for mye sendinger inn til fosteret.

 

Men for all del det er deres valg, jeg har brukt den og kommer nok fremdeles til å gjøre det bare ikke fullt så mye som jeg har gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har også hørt at ikke dette er helt bra. Er jo tross alt sterke signaler man sender inn i magen, og det er ikke bra å gjøre det for mye... Kanskje lurt å rådføre seg med lege først? Men litt skader kanskje ikke. Sikkert hyggelig innomellom, å kunne høre at det virkelig er liv der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...