Gå til innhold

Brunlig utflod


Kreps81

Anbefalte innlegg

Andre som har opplevd brunlig utflod tidlig i svangerskapet? Er i 7. veka, og i ettermiddag har det vore litt lys brun farge på utfloden. Er dette heilt normalt, eller sannsynligvis eit teikn på at ikkje alt er som det skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt brun utflod, brunt slim, blødd brunrødt og friskt blod hver dag i to uker. Legen trodde jeg hadde hatt MA, men alt er bra:)

Så hjertelyd på fredag....) Blødde med forrigemann også.

 

Slimhinnene sprekker lettere under svangerskap.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt brunlig utflod mer eller mindre hver dag. 3-4 ganger har det kommet friskt blod, men ikke mer enn at det er på papiret ved dobesøk også er det borte neste gang jeg er på do.

 

Jeg prøver ikke å legge så mye i det. Hvis det går galt vil det vel komme smerter og mye blod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg virkelig strevd for å få tanta til å skjønne at hun ikke er velkommen, så da hun endelig forsvant og testen viste positivt - var jo alt i orden. Helt til i helga da brunaktig blod og mensmurring slo til.... god grunn til bekymring tenkte jëg , og ble - ja bekymret...

Snakket med legen i dag, og han virket ikke opptatt av at dette var farlig i det hele tatt... han var mer opptatt av hva jeg trengte for å slutte å bekymre meg, så vi avtalte at jeg kunne komme innom å få høre fosterlyden !

JEg kan godt like alle som sier at dette går helt sikkert bra - for det gjør det som regel, og tar de feil....så hadde jeg sikkert blitt like lei meg uansett hvordan jeg hadde tenkt i dagen før :-)

Det legen min sa, var at de ikke hadde noen forskning på at det skulle lønne seg å legge seg ned å ta det helt med ro, men leve normalt, ikke stresse og ta vare på seg selv :-) Det har jeg gjort i dag, og nå føler jeg at alr skal gå bra - en kjempegod følelse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk en slik blødning, brunaktig utflod da jeg var i min 8 eller 9 uke. da ble jeg kjemperedd, men i mitt tilfellet var det kroppen min som sa: CHRISTINA!!! Slutt å stress, og ro neeeed nå:)'

 

Siden det tok jeg det med ro, både

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 8+6. Har ikke blødd på noen dager nå:) Men har blødd mye, faktisk gjennom buksa. Har vært sikker på å hatt mista flere ganger når jeg har kjent det renne:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...