Superbolla Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jeg har IKM uke 37. Er det flere? Venter IKM søndag 17/9.
AniBer Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hei! Venter IKM 13/9. Håper TR ikke kommer denne gangen!!
tina 79:) Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Regner med at IKM IKKE KOMMER i slutten av uke 37:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Syklusene mine er 29 dager og ca 35 dager .. annehver mnd. Min gyn har sagt at den ene eggstokken ser litt polycystisk ut, så kanskje jeg ikke har EL annehver mnd. Jeg venter mens 14.9, tror jeg... da har jeg regnet "lang syklus"!! Hadde 29 dager sist. Regner egentlig ikke med å bli gravid denne mnd siden jeg har laaaange syklus nå. Men den som lever får se! Satser på at den sitter neste mnd. Ane
Nr 3 er på vei ;) Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Hei..venter ikm 11 sept.. har fått en del symptomer og håper det er en liten spire.. Ømme bryster og stikninger nederst i magen.. Krysser fingrene! Dette er min første pp. Har en gutt på 2 fra før. Han satt på første forsøk:)
{{Pernille}} Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 IKM ca 15/9 på meg. Håpar det vert mange gravide denne veka! Her er i allefall grunnarbeidet gjordt, så får ein sjå om det ber frukter:-)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 IKM enten mandag eller torsdag uke 37, ække heeelt sikker på når el var. Jaja, hadde masse sex rundt den tida uansett, så da er det bare å vente og se. Kommer vel til å begynne å teste mandag og så bare fortsette med det helt til jeg får positiv test eller uønsket besøk kjenner jeg meg selv rett
AniBer Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Jeg håper vi får klaff denne gangen.. Det er litt kronglete for oss siden mannen min jobber på anlegg man-tors. Er bare hjemme i helgene. Det er to timer for meg å kjøre til brakkeriggen han ligger på, var på besøk ved forrige El.. Arbeidskollegaene fikk en god latter da de oppdaget at han hadde damebesøk over natten... he he
3søte små Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Hei!! Jeg har ikm onsdag 13.09...HÅPER HÅPER... Så kan alle vi hoppe over til 1.trim.sammen!!!! Lykke til alle!!
Olianna Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Har ikm 11. eller 12.september. Begynte å lure litt i dag da jeg satt med tårer i øynene på jobben tre (!) ganger i dag. Stikkinger i magen. Og vond i ryggen på høyreside. Går det jammen an å få symptomer så tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå