Gå til innhold

hjelp! hva har jeg gjort?

Anbefalte innlegg

sendte en mail til en angående om å begynne og spille håndball igjen. Tenk om jeg får svar at de trenger spillere da... kan jo ikke si nei når jeg først har spurt.

Men hva i all verden har jeg på håndball banen og gjøre? kommer jo til å kollapse. Er jeg sikkert på... spent ja... kjenner det kribler i hele magen.

Slankern :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6189750-hjelp-hva-har-jeg-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er rimelig spent på om jeg får svar ja.... kommer vel til å dåne hvis de trenger en spiller til..... blir de skuffa hvis jeg møter opp da tro? føler at formen er bra og brude vel klare det. Men kommer til å bli slitsomt ja.

Og har litt panikk for at de kanskje ikke har drakter som passer. husker jeg sleit med det når jeg gikk på hånball for 9 år siden, og da var jeg en del mindre enn det jeg er nå.

Slankern :)

Kjenner godt igjen alle tankene som fyker rundt i hodet i ditt.

Erfaringsmessig så går det bra, men hvis nå draktene ikke skulle passe, så er litt selvironi og humor bra å ha på lager. Du kan vel sikkert bruke eget treningstøy i så tilfelle?

Hvorfor skulle de bli skuffa, jeg hadde heller blitt imponert av det du har klart til nå.

Tenk på den flotte jobben du har gjort allerede.

Det er veldig lett å støtte andre, men jeg hadde sikkert tenkt akkurat det samme som deg. Jeg må også jobbe med meg selv når det gjelder slike ting o.l.

Jeg gruer meg til det meste fordi jeg er tjukk. Men det skal jo endres nå, ikke sant :)

Håper det blir en positiv opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...