Brillemamma Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jeg gleder meg til fødselen, men gruer meg en del også. Har begynnt å tenke på i det siste at jeg er jo i så utrooolig dårlig form!! Har ikke gått tur eller noe på så og si ett halvt år, pga denne forbannede bekkenløsningen! Blir helt gåen av å gå opp trappa jo! Har ingen muskler i verken bein eller armer.. Hvordan i all verden skal jeg klare å få denne ungen til verden? Jeg kommer jo til å kollapse totalt!! Hjelp!!!
Murmeline Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Skjønner hva du mener. Har heller ingen muskler igjen pga hersens bekken. Jeg skal ta ks da, men jeg tenkte mye på dette før det ble bestemt. Det går sikkert bra likevel er min konklusjon, det er jo mange ulike fødestillinger, sideleie ser ganske greit ut med skrangle-bekken. Og henge-over-sacco-sekk:) Alle jeg har snakket med, sier at man får sånne krefter når man føder, så det overskuddet som mangler, bare dukker opp når det trengs:) Dessuten er jo jm og mennene der bl.a for å heie på fødekvinnene da:)
Elle Vilde Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Sånn har jeg det også... Tror fødselen kommer til å slite meg ut fullstendig, har jo ikke rørt meg noe særlig på evigheter... (Har også vondt bekken, men bekkenet holder seg noenlunde ok så lenge jeg holder meg i ro... - og da holder jeg meg jo i ro, da...) Jeg har syklet og vært i basseng en del tidlig i graviditeten, men nå de siste mnd har det stort sett kun vært noen små turer på 5-10 min. på sykkel - på flat mark... Ikke akkurat slik man lader opp til maraton, nei...
slankeguri Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 trodde også dette skulle ha noe å si da jeg skulle føde førstemann, men det er jo livmoren som skal stå for den jobben og den trener jo som bare juling med alle kynnerene sine!(hvertfall mi!) Trenger ikke ha muskler i armer og ben for å føde barn heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå