Gå til innhold

November: syte syte syte


3 små gull :)

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg begynner å bli skikkelig sliten nå, ondt i magen, ondt i bekkenet, ondt i ryggen. Jobber 100% fortsatt i barnehage, men kjenner at nå begynner det å ta på. Men jeg har tenkt å holde ut til permisjonen starter 17 oktober......åååååååå

Andre som også begynner å bli slitne her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk deg no litt om. Fint og holde ut, men det er ingen som takker deg når du ikke orker mer. Må huske på at du skal ha helse til forestående fødsel og tiden etterpå.. Lykke til:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA... jeg kjenner meg igjen! Det meste er et ork. Vondt i rygg, mage, trøtt og generelt sliten. Men har tenkt å "bite" det i meg å holde ut til permisjon. Jeg tenker på hvor kjedelig det ville vært å gå hjemme i nesten 3 måneder.... det holder meg gående på jobb :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok å holde det gående på jobb, men som tidligere sagt her så er det ingen som takker deg etterpå. Hvorfor ikke tenke litt på deg selv, evt. 50% sykemelding. Du skal jo ikke være helt utkjørt til babyen kommer heller...... Du skal ha krefter til den økten også vettu...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også sånn, nå er jeg sykmeldt 60%. Det funker; jeg sover bedre, ikke så vondt i hodet, ikke så vondt i magen, ikke så kvalm og griner ikke hele tiden. Legen min sa til meg at hun behandler to personer, så jeg må bare ta det med ro slik at babyen har det bra. Dessuten er det viktig å ha ork til å trimme litt, gå tur og bevege seg. Først ble jeg kjempelei meg, for å bli sykmeldt så tidlig, men nå ser jeg jo at det er det eneste riktige for meg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er sannt det at en skal ikke slite seg helt ut. Men jeg hadde skikkelig vondt her om dagen i bekkenet og da bestemte jeg meg for å gå en tur å da ble det faktisk bedre :) jeg skal nok prøve å holde ut ja, for jeg tror også at det blir kjedelig å skulle gå hjemme i 1 mnd :)

Tror faktisk at det å være litt i form, noe jobben gjør siden jeg ikke ligger på sofaen i 1 mnd kommer til å hjelpe meg under fødselen å ikke gjøre at jjeg ikke har nok krefter :)

Men selv om jeg har tenkt å holde ut så har jeg behov for å syte litt iblant jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...