Gå til innhold

Kanel og vaniljesaus:O)

Pippi Rullegardin, termin0809

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg inntatt et lite glass med masse kanel og vaniljesaus, spent på om noe kommer til å skje:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm..godt tips. Og dette skal visstnok virke? Kanskje jeg skal prøve også, har termin dagen etter deg.. Lykke til, da :o)

Skrevet

Noen mener ihvertfall at det skal virke, så det er jo verd et forsøk. Du får innta en drink du også, så får vi se om det kan hjelpe oss:O)

Skrevet

SKÅL! Hehe..må bare ut for å kjøpe vaniljesaus..Hvorfor ikke prøve, det kan jo ikke skade. Har en helsefrik på jobben som aldri er syk, og han har kanel oppi teen sin hver dag. Så det er jo sunt, tror jeg. Lykke til, uansett :o)

Skrevet

hmm, tror jeg skal prøve dette jeg også. Har termin samme dag som deg Pippi Rullegardin. Morsomt nick forresten!

Masse kanel vil si veldig masse kanel??? så sausen får brunfarge? Nå tar jeg imot alle slike tips med stor takknemlighet. Er klar for å få sønnen vår ut nå. Gleder meg vilt - i hvertfall til fødselen er over =)

Skrevet

Har termin på søndag, og har tenkt meg til pers i dag jeg også. Skal ha i meg kanel, gå grusom lang stygg bakke, og tror jammen det blir litt lykke på mannen min også i kveld :-)

Vi får se hvem av oss det hjelper.... spennende.

Skrevet

Tror jaggu jeg har mistet troen på at kanel skal fungere... Men springer ned på kjøkkenet for å lage meg et glass til, i tilfelle det skulle fungere:O) Hihi!

Vi må holde hverandre oppdaterte da hvis dette virkelig hjelper.

Skrevet

Jeg hadde masse kanel oppi, hvor mye er litt vanskelig å svare på. Men sausen var mere brun enn gul.

Skrevet

ohhh...risengrynsgrøt med sukker og kanel:-)

Skrevet

Har akkurat spist grøt med masse kanel...... Det var knall godt!!!!!!!!!!!!!!!

Kan anbefales! Håper det har noe virkning. Tenkte jeg nå skulle lage meg en kopp te med ekstra kanel oppi =)

Skrevet

Vi får krysse fingrene:O)

Skrevet

ÅÅÅÅ nå fikk jeg sykt lyst på risengryns grøt med sukker og kanel og smørklatt oppi.. det er år og dag siden sist jeg spiste det... nam... å nei å nei... kanskje jeg må ut og kjøre jeg og???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...