Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Da har jeg inntatt et lite glass med masse kanel og vaniljesaus, spent på om noe kommer til å skje:O)
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hmmm..godt tips. Og dette skal visstnok virke? Kanskje jeg skal prøve også, har termin dagen etter deg.. Lykke til, da )
Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 Noen mener ihvertfall at det skal virke, så det er jo verd et forsøk. Du får innta en drink du også, så får vi se om det kan hjelpe oss:O)
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 SKÅL! Hehe..må bare ut for å kjøpe vaniljesaus..Hvorfor ikke prøve, det kan jo ikke skade. Har en helsefrik på jobben som aldri er syk, og han har kanel oppi teen sin hver dag. Så det er jo sunt, tror jeg. Lykke til, uansett )
komplett familie Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 hmm, tror jeg skal prøve dette jeg også. Har termin samme dag som deg Pippi Rullegardin. Morsomt nick forresten! Masse kanel vil si veldig masse kanel??? så sausen får brunfarge? Nå tar jeg imot alle slike tips med stor takknemlighet. Er klar for å få sønnen vår ut nå. Gleder meg vilt - i hvertfall til fødselen er over =)
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Har termin på søndag, og har tenkt meg til pers i dag jeg også. Skal ha i meg kanel, gå grusom lang stygg bakke, og tror jammen det blir litt lykke på mannen min også i kveld :-) Vi får se hvem av oss det hjelper.... spennende.
Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2006 Tror jaggu jeg har mistet troen på at kanel skal fungere... Men springer ned på kjøkkenet for å lage meg et glass til, i tilfelle det skulle fungere:O) Hihi! Vi må holde hverandre oppdaterte da hvis dette virkelig hjelper.
Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2006 Jeg hadde masse kanel oppi, hvor mye er litt vanskelig å svare på. Men sausen var mere brun enn gul.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 ohhh...risengrynsgrøt med sukker og kanel:-)
komplett familie Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Har akkurat spist grøt med masse kanel...... Det var knall godt!!!!!!!!!!!!!!! Kan anbefales! Håper det har noe virkning. Tenkte jeg nå skulle lage meg en kopp te med ekstra kanel oppi =)
Pippi Rullegardin, termin0809 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2006 Vi får krysse fingrene:O)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 ÅÅÅÅ nå fikk jeg sykt lyst på risengryns grøt med sukker og kanel og smørklatt oppi.. det er år og dag siden sist jeg spiste det... nam... å nei å nei... kanskje jeg må ut og kjøre jeg og???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå