Gå til innhold

Oktober: Har deres babyer snudd seg med hodet ned?


Harald Ripultfør

Anbefalte innlegg

Min har ikke.. =S den ligger på tvers under ribbeina mine.. Jeg er i uke 35 nå, så jeg håper den snur seg snart! begynner å bli litt bekymret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vi flere om....

Jenta mi ligger også i sete:(

Er 34+2 i dag, skal på sjekk igjen 19/9 og da avgjøres det om det evnt blir ks hvis hun ikke har snudd seg..blir litt skremt av tanken..

 

Vi får krysse alt og håpe at de snur seg!!

 

har du forresten prøvd akupunktur?

Funker ikke for meg hittil, men har hørt om noen det har hjulpet å snu.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillingen her har ligget med hodet ned i bekkenet siden de førstegang kunne kjenne den utenpå magen min, ca uke 22. Er der enda, er 33 uker i dag. håper bare den blir der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hadde snudd seg i uke 31, i uke 33 lå den også med hode ned. Men i forrige uke sa legen min den lå med hodet opp. (er i uke 36 nå). Jeg er nå ikke så sikker på at legen min hadde rett da.. Tror selv den ligger med hodet ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ligger med hodet ned. Det er festet og laaangt nede i bekkenet. Uten at jeg kan garantere at det stemmer mente legen at det at han er så langt nede en en inddikasjon på at han kan komme når som helst. Håper han har rett for jeg er overklar for å bli ferdig med denne graviditeten. Vakke så gøy som jeg trodde gitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min baby sitter også på rompa =S har ikke kjent spark eller bevegelse høyere opp enn navlen enda,,men i morgen skal jeg til jordmor,så jeg er spent på om hun kjenner om hvordan den ligger da..kan jo enda snu seg håper jeg?er i uke 33+1 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lå med hodet ned i uke 28. Gjorde fremdeles det i uke 32. Jeg håper at hodet har festet seg nå, men jeg er litt usikker på hvordan den ligger. Klarer ikke helt kjenne det selv.. Får sjekket det på onsdag da jeg skal til kontroll igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har hun det. I uke 28 fikk jeg meg en overraskelse på ultralyd, for hun hadde snudd seg og hadde hodet opp og rompa ned. Det kunne nok stemme med all "romsteringen" jeg hadde kjent kun et par dager før. I uke 32 var jeg på ny ultralyd, og da hadde hun jammen snudd seg igjen (voldsom romstering et par dager før igjen) - og ligger nå pent og pyntelig med hodet ned :-)

Lurer nå på om det var det sønnen min holdt på med når jeg gikk gravid med han, for han hadde sånne romsteringer jevnlig, men da var jeg ikke på så mange ultralyder at jeg fikk vite noe. Han lå riktig vei når han kom ut da...heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min lå med hodet ned første gang jordmor sjekket - i uke 28. På kontroll i dag (32+3) lå han fortsatt riktig vei :-) Håper han holder seg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min ligger med hodet ned, men vet ikke når det skjedde... Va sånn når eg va hos jordmor uke 32... Tror den ha lagt med hodet ned en stund, for sparkene har vært på samme sted kjempelenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32+5 i dag og den lille veksler på å ligge med hode i ALLE retninger ;)

Snurrer rundt der hele tiden. Men var vist ikke noe stress med det enda sa jordmor da.

Så jeg tar det med ro å håper han faster seg med hodet ned før han skal ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 35+1 i dag og lillejenta mi har ligget med hode ned sort sett hele tiden... :-) har vært på ul fire ganger og alle gangene har hu ligget med hode ned. en gang jeg var hos jordmor lå hu på tverra. men dagen etterpå så var hu med hodet ned igjen :-)

 

Håper det holder seg slik :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille frøken har ligget med hodet ned i de siste 2 mnd i allefall...håper det forblir sånn også. Jordmor sa at i de fleste tilfeller så blir de liggende da det er så tett opptil termin (27 oktober). Hodet har nok ikke festet seg ennå da.

Jeg kjenner til tider et "vakuum" når hun rører på seg, akkurat som noen trekker i en propp. Jordmor sa det kunne være en arm som gjorde det. Føles som om jeg skal tisse på meg hver gang hun gjør det, men det skjer jo heldigvis ikke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var på ul i uke 29 å da lå hun med hodet ned. Da jeg var på kontroll i uke 32 lå hun fortsatt med hode ned, men det var ikke festet. Jordmor sa hun kunne bevege LITT på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt ligger med hodet ned...Men med de bevegelsene han gjør innimellom kan det godt være han snur seg... Og forhåpentligvis da også ned igjen...hehe...Har ikke festet seg med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget med hodet ned lenge... Er nå i uke 35. Så jeg håper h*n ligger der til h*n har tenkt å komme ut. Men er nummer tre, så at h'n fester seg kan man vel ikke være sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har man hodet ned, tror min lege. H*n har snudd seg siden uke 30, er 33+5 i dag. Skal på UL på fredag for å se om alt er greit, så regner med at de ser hvordan det ligger an da =)

UL er kun for å se at alt er bra, siden jeg går på sjeldne medisiner. så langt jeg kan kjenne, er alt bra. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den la seg nok med hodet ned i uke 27, og ligger fortsatt med hodet ned. Legen mente at det ikke satt bom fast ennå, men var ikke i tvil om at det kom til å bli værende i hodeleie.

 

Likevel så legger babyen seg fra side til side i magen min. Jeg kjenner føttene og ser kulene bule ut når den vandrer over til den andre siden.

(Håper det nye videokameraet kommer snart sik at jeg kan få filmet det.. Ser helt vilt ut!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...